Menu

Sano TMR Profi Santrak Selfline 4.0 Premium

Modele o dużym zasięgu pobierania i większej objętości 15 m³, 19 m³ i 22 m³

To jest archiwalna wersja strony. Aktualna oferta wozów paszowych Siloking znajduje się tutaj>>>

Ze względu na dużą pojemność te modele są idealnym rozwiązaniem dla ferm z wieloma grupami żywieniowymi. Wszystkie modele Premium mogą za pomocą długiego ramienia frezu, pobierać paszę z wysokości do 5 m. Napęd stanowi tutaj standardowo silnik Volvo 4-cylindrowy turbo-diesel 129 kW (175 KM), norma spalin Euro 4, lub opcjonalnie 160 kW (218 KM). Ponadto dzięki 3-punkowemu układowi jezdnemu maszyny te wyróżniają się minimalnym promieniem skrętu. Dla komfortowej jazdy, także po wyboistych drogach, modele Premium mogą być opcjonalnie wyposażone w niezależne zawieszenie kół.

  • Perfekcyjne mieszanie
  • Układ jezdny
  • Komfort
  • Jednostka napędowa
  • 4-planetarna przekładnia
  • SILONOX
Perfekcyjne mieszanie

Duży ślimak plus mała liczba obrotów równa się zachowana struktura paszy – tak brzmi niepodważalne dla turbo-ślimaka równanie. Ślimak obraca się łagodnie powoli i zabiera do mieszania jednocześnie z każdym obrotem dużo paszy. Turbo-ślimak został wielkością i kształtem perfekcyjnie dopasowany do geometrii zbiornika i posiada dokładnie ustaloną odległość od ściany zbiornika, przez co następuje szybkie i delikatne mieszanie komponentów paszowych. Wynikiem tego są dokładne precyzyjne dawki i małe zapotrzebowanie na olej napędowy. Połączenia zbiornika po bokach i przy wysypie są w modelach 2-ślimakowych standardowo zabezpieczone warstwą SILONOX (opcjonalnie możliwe też pokrycie ścian i dna zbiornika oraz turbo ślimaka)

Układ jezdny

Innowacyjny 3-punktowy układ jezdny powoduje, że SANTRAK Selfline 4.0 jest niezwykle skrętny i zwinny. Jako konstrukcja 3-punktowa rama nośna jest odporna na odkształcenia i gwarantuje długą żywotność, jak również dokładne ważenie komponentów paszowych. Przy szczególnie wąskich stołach paszowych pasza może być równocześnie wysypywana przez 2 zasuwy opcjonalnie także wersji Heavy-Duty umieszczone po obu stronach wozu, co gwarantuje płynny, bez blokowania wysyp paszy.

Komfort

Komfort to większa efektywność pracy
Duża, przestrzenna kabina zapewnia maksymalny komfort, ergonomię i bezpieczeństwo. Wysoki komfort jazdy i obsługi czyni pracę kierowcy nie tylko przyjemną, ale także bardziej efektywną.

Funkcje na zawołanie

Zamontowana obok siedzenia multifunkcyjna poręcz z Joystickiem obsługiwana jest intuicyjnie co zwiększa efektywność pracy operatora. Czynności są łatwo i szybko programowane i przez naciśniecie przycisku łatwo włączane. Możliwe jest zapamiętanie w wygodny sposób, dwóch różnych obrotów silnika, a także obsługa hydraulicznego ustawienia przeciwnoży zarówno w sposób manualny jak również za pomocą jednego przycisku.

Jednostka napędowa

W wozie SANTRAK Selfline 4.0 bije mocne serce: silnik 4-cylindrowy-D5 z niską emisją spalin na poziomie Euro 4. Silnik Volvo o dużym momencie obrotowym i zużywający niewiele paliwa. Jest niezwykle wydajny. Dzięki ekstremalnie długim czasom między przeglądami technicznymi i konserwacją, wykonywanymi co 1.000 motogodzin, jest także niesamowicie ekonomiczny.

4-planetarna przekładnia

Przekładnia planetarna została skonstruowana specjalnie do wozów paszowych SANTRAK. Ta przekładnia z 4 planetami i optymalnymi poziomami przełożenia jest dostosowana do wozów paszowych pracujących przy ekstremalnym obciążeniu, o maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 52.000 Nm/250 KM. Przekładnia jest w 100 % smarowana olejem, co oznacza najwyższy stopień zadowolenia z prowadzonych przeglądów technicznych.

SILONOX

SILONOX jest szczególnie wytrzymałą, nie do zdarcia powłoką stali szlachetnej z wyjątkową odpornością na ścieranie. Stosowany jest on w wyjątkowych przypadkach w wozach paszowych. SILONOX jest odporny na korozję, kwasy i chemiczne zniszczenia. Cechuje się także ekstremalną odpornością na mechaniczne zużycie. Mocne spawy gwarantują stałą grubość na całej ich długości i pewne połączenia. Boczne zamknięcia zbiornika, wysypy i wewnętrzne kliny zbiornika są standardowo wyposażone w SILONOX. Przy większym obciążeniu np. przy regularnym codziennym mieszaniu 40 t TMR i więcej, zaleca się opcjonalnie zabezpieczenie wozu SANTRAK warstwą SILONOX także na ścianach bocznych, dnie zbiornika oraz ślimaku.

Pobierz katalog w PDF C23A335E-E38E-44BA-9A53-D164BCDF3CBE Created with sketchtool. Zapytaj o wycenę wozu